poniedziałek, 10 grudnia 2007

Nocia :) i moje wiersze

Brzuch mnie boli jak nie wiem co. W szkole nawet nawet. Nie narzekam. Niektóre moje przyjaciółki skapły sie że jedna z nas to nienormalna osoba. Oto moje wiersze, wiem że chała ale nie mam pomysłu na notke. Napisałam je wczoraj wieczorem.

Widziałam to co niewidzialne
byłam tam gdzie wstęp mają tylko nieliczni
za dużo wiem by móc normalnie żyć
mam już dość tego że muszę stale się kryć
uważać na wszytsko i wszystkich
ciągle martwić się o bliskch
Mam już dość...

Tajemnica spowita mgłą
zaufać już można tylko sobie
życie moje pędzie nie wiem dokąd
ja sama ucieka, lecz nie wiem gdzie
gdzie mam się ukryć
brakuje mi już chwili wytchnienia
brakuje mi normalnego życia...



To tyle na dziś :))

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna