sobota, 5 stycznia 2008

Wiersze.....

Dokąd mnie gna,dokąd ja idę?
Co mi ten świat w nagrodę da?
Gdzie jest ten płomień,za którym gonię
i jaki wiatr mi w uszach gra...
Czy właśnie ja dotrę do gwiazdy,czy przyjdzie mi skończyć na dnie?
Dlaczego żyję,dlaczego umrę,
I co jest dobre, a co złe?.."


życie jest jak świeca na wietrze

tak ulotne....jeden podmuch wiatru i...
wszystko może runąć jakdomek z kart..
.boisz się śmierci??dlaczego??
przecież TAM nie ma
bólu , cierpienia i łeza jednak, gdy zegar wybija twą ostatnią godzinę
nie chcesz odejść....chcesz zostać TU....gdzie śniłeś, cierpiałeś, kochałeś , marzyłeś...
tu gdzie jest Twój świat....tak bezpieczny
tak dobrze Ci znany....śmierć , Pani którakiedyś wyciągnie do Ciebie
rękę i powie:"chodź!"okryje Cię swą czarną szatą i zabierze do przedziwnego
świata....wiec popatrz na księżyc , bo możesz widzieć go po raz ostatni
idź do swej Matki i powiedz:"Kocham Cię"bo to mogą być Twe ostatnie chwile...żyj tak byś niczego nie żałował....
żyj tak jak by każdy dzień był twym ostatnim...
bo życie to dar wiec żyj zanim dopali się świeczka..
zanim przyjdzie Śmierć i zabierze Cię....zanim zaśniesz wiecznym snem....

A gdyby tak

zasadzić ziarnko prawdy
szczerości przebaczenia w tłumie ludzi?
Co by to dało?A gdyby tak
pomóc bezinteresownie choćby sobie samemu?
Co by to dało?
A gdyby tak uśmiechnąć się szerokodo przechodnia na ulicy?
Co by to dało?A gdyby tak powiedzieć dobre słowo największemu wrogowi
Co by to dało?A gdyby tak...powiedzieć "przepraszam"...?

Spłynęła łza po policzku

Jak pocałunki żalu i lęku
Że nie zatrzymam,
Twych oczu wdzięku…
Że nie zatrzymam,Miłości, Kochania,
Bo nadszedł czas…pożegnania

http://mroczne-wiersze.blog4u.pl/

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna