sobota, 22 grudnia 2007

Zdjęcia duchów

Hmmm, właściwie nie wiem. Wygląda wiarygodnie - często duchy ukazują się własnie w ten sposób. Tylko po co ktoś fotografował same schody??
Widoczna twarz obok jednego z tych ludzi. To mechanik - zginął 2 dni wcześniej.

Jak widać na zdjęciu jest dziewczyna. Problem w tym że zmarła 3 dni wcześniej, więc co to jest ? To zdjęcie jest bardzo wiarygodne.


Gdy ktoś robił to zdjęcie dziecko powiedzało - babcia przyszła. Dopiero gdy wywołano zdjęcie widoczna była biała poświata. Dosyć możliwe.



Sorry, że mnie tak długo nie było. Dodaje zdjęcia duchów. Wiem ze mało ale trudno znaleźć w sieci zdjęcie które najprawdopodobniej jest prawdziwe, bo ogólnie trudno uchwycić ducha. Kiedy ja ostatni raz robiłam zdjęcia cyfrówką i nakręciłam filmik to aparat mi się wyłączył a kiedy go znowu włączyłam zdjęc nie było a filmu nie dało się odtworzyć

Komentarze (3):

Anonymous Anonimowy pisze...

wspułczuje morze wabcia chce sie zkontaktowac.dopadne was

21 czerwca 2008 09:49  
Anonymous Anonimowy pisze...

siemka. w dzisiejszej gazecie 01.01.2008r ;d "nowiny" czytalam o duchac z 2 pierwszych zdj ktore tu umiescilas. ja wierze w to co pisza... ;d

2 stycznia 2009 14:24  
Anonymous Anonimowy pisze...

Ja kiedyś zrobiłem zdjęcie duchowi była to jego głowa - smoka.
Potem wpadłem w szał i zniszczyłem telefon a potem było już tylko gorzej...

15 czerwca 2012 18:54  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna