czwartek, 3 kwietnia 2008

Inwokacje & Klucze Henochiańskie

INWOKACJA DO SZATANA
In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi!W imię Szatana, Władcy ziemi, Króla świata, nakazuję siłom Ciemności obdarzyć mnie swoją Piekielną mocą!Otwórzcie szeroko bramy Piekła i wyjdźcie z otchłani, aby przywitać mnie jako swego brata (siostrę) i przyjaciela!Obdarzcie mnie zaspokojeniem, o którym mówię!Przyjąłem wasze imię jako część samego siebie! Żyję jak zwierzę na polu radujące się swoim cielesnym życiem! Obdarzam łaską sprawiedliwych i przeklinam zepsutych!Na wszystkich Bogów Piekła - rozkazuję, aby stały się rzeczy, o których mówię!


Klucze Henochiańskie stanowią ważny fragment czwartej księgi Biblii Szatana, zatytułowanej Woda - Księga Lewiatana - Gniewne Morze. Napisane w języku henochiańskim, stanowią ważny, wręcz niezbędny element obrzędów satanistycznych, których przebieg został opisany we wcześniejszych rozdziałach biblii.
Kluczy jest dziewiętnaście. Stanowią one część deklaracyjną - wstępną rytuału, manifestację woli osób w nim uczestniczących.

Język enochiański (enochijski, henochiański, henochijski, enochicki, henochicki, enoicki) – język okultystyczny, spopularyzowany w XVI w. przez Johna Dee i Edwarda Kelleya – zdaniem niektórych przekazany im przez anioły, częściej uznawany za język sztuczny. Cechuje go bardzo rzadkie występowanie tych samych słów co podważa tezę iż zawiera jakieś konkretne treści. Język wykorzystywany był przez dr. Dee i Kelleya w inwokacjach, które intonowali przed wróżeniem.

Komentarze (6):

Anonymous Anonimowy pisze...

Hehe super blog xD Taki mroooczny xD Ale ja takie lubię ^^ Pzdr ;*

5 kwietnia 2008 11:18  
Anonymous Anonimowy pisze...

Booski blog ^^ Taki mroczny xD Ale ja takie lubię xD Pzdr ^^

5 kwietnia 2008 11:19  
Anonymous Anonimowy pisze...

dziewczynko strasznie
dziecinna jestes hahaha :)

19 listopada 2008 22:35  
Anonymous avesatan6662 pisze...

Świetna stronka bo inną w sieci zbanowali. Takiej własnie szukałem. Ave Satanas

17 listopada 2020 19:11  
Anonymous Anonimowy pisze...

"Czciciel666" Ave Satan

17 listopada 2020 19:13  
Anonymous Czciciel666 pisze...

In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi!W imię Szatana
NAJLEPSZY TEKST JAKI ZNAM

17 listopada 2020 19:18  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna